Umno tetap UMNO selamanya...jahat..... suka membalas dendam..... Kebobrokan semakin terserlah...... Baca statement di bawah yang cikgu dapat melalui email oleh seorang kawan.....

Akhirnya imam kontroversi, Imam Masjid Simpang Ust Norhisham Hashim bakal dipecat. Jam 3.15pm petang tadi setelah pulang dari solat Jumaat beliau telah ditelefon oleh Pengerusi Masjid Simpang dikenali sbg Pak Ya memaklumkan pemecatannya. Menurut Norhisham, Pak Ya dalam keadaan sebak dan berat hati telah memaklumkan bahawa beliau telah diarahkan oleh pihak-pihak tertentu untuk memaklumkan pemecatan selaku Imam.
Kebetulan hari ini giliran Norhisham untuk membaca khutbah dan kebetulan pula Masjid Simpang dihadiri ahli Parlimen Bukit Gantang yang baru YAB Nizar merangkap Menteri Besar yang sah. Peristiwa yang sama berlaku sebagai mana sebelum pengundian yang lepas di mana YAB Nizar sekali lagi diminta mengimamkan solat Jumaat dan topik khutbah ialah tafsiran surah yang dibaca oleh YAB Nizar semasa solat maghrib di hari kononnya YAB Nizar 'merampas mic'.
Inilah sikap sebenar pemimpin UMNO yang tidak dapat menerima hakikat tidak diterima rakyat. Sekian....

Comment

THERE ARE 0 COMMENTS FOR THIS POST

Post a Comment