Assalamualaikum dan salam perkenalan semua..... Apa khabar ?

Saya baru belajar nak buat blok sendiri ? So kalau ada sebarang komen.... persilakan lah...... Tahu tak kenapa saya nak buat blog ni.....? Nak share pandangan dan pengalaman dalam kehidupan. Insyallah saya juga akan banyak menulis berkaitan pendidikan awal kanak-kanak berdasarkan pengalaman saya. Selain dari itu saya akan menulis juga berkaitan dengan pengalaman di dalam organisasi NGO.

Cerita pertama saya akan berkisar kepada pengalaman PRK P036 yang lalu.... tentang rasuah, penyalahgunaan kuasa dan pembohongan.

Cerita kedua, saya akan masukkan gambar2 saya bersama keluarga di ZOO Melaka. Kanak-kanak dan guru-guru Taska & Tadika boleh gunakan gambar2 haiwan dalam pengajaran mereka....

Salam perkenalan dari saya dan keluarga.......

Comment

THERE ARE 0 COMMENTS FOR THIS POST

Post a Comment