AKu bukanlah seorang pencinta gambar2 bogel tapi aku sangat benci orang yang menjatuhkan air muka dan maruah manusia.... Lagikan haiwan tak menjatuhkan air muka sesama haiwan, sepatutnya tidak juga manusia kecuali BINATANG..... huhuhu garangnya...

Aku rasalah, hak untuk buat apa saja dalam rumah adalah hak individu. Even dalam Islam pun digalakkan mandi pakai kaih basahan kalau mandi dalam toilet.... tapi kalau mandi bogel tak lah pulak diharamkan..... cuma perlu malu kat Malaikat je......

Bila YB Eli tidur macam tu.... aku rasa itu hak dia.... cuma bila gambar dia diambil curi dan disebarkan..... Itu tak betul.... Aku bukan nak bela dia..... tapi cuba kau orang bayangkan benda tu berlaku kat adik kau orang.... Kau orang boleh terima ke ??? Kalau kau orang kata boleh terima..... aku doa kat ALLAH biarlah kau orang rasa pulak lepas ni..... Malu Allah je yang tahu......Ye le kan... dalam biliki dia ...biarlah dia nak buat apa pun... menonggeng ke, menyarap ke...ikut dia le.... Ye le... macam TGNA kata.... dalam bilik dia...ikut dia le....nak bogel ke , nak apa ke itu hak dia...cuma perlu malu ke Malaikat... lepas tu dia cina plak tu....

Satu lagi.... Aku pun tak setuju tapi budaya Orang Cina, yang hidup dengan pasangan (pak we) masing-masing sebelum berkahwin .... bukan Eli je yang buat.... Student UMT kat Taman Sejati pun ramai yang duduk tinggal serumah dan sebilik lagi sebelum berkahwin.... tu kat Terengganu.... kalau kat KL.... lagi le belambak.... Takdirnya...Eli seorang YB.... kalau tak.... orang tak kesah pun.... Tapi.... adakah dalam budaya orang Cina... boleh atau dibenarkan ke tinggal macam tu..... Kalau ada yang boleh maklum......cerita le.....

Tapi kan... b iula aku renung balik..... bukan Cina je yang buat macam tu.... Orang Melayu kita pun ramai yang buat macam tu gak.... Kenapa ekkk.... Apabila Undang-undang Hudud yang telah ALLAH tetapkan tidak di laksanakan.... Turun lah bala.....

Bila berlaku macam ni.... teringat aku kat kejadian Highland Tower..... bila runtuh je Kondo tu.... pagi esok "gege" surat khabar kata ....kemungkinan seorang Menteri Kabinet terlibat sama..... sebab kereta dia ada kat situ.... Sapa tu.... cari sendiri.... Macamana agaknya keta dia ada kat situ....???? Fikir-fikirkan le...

Comment

THERE ARE 1 COMMENT FOR THIS POST

  1. Unknown On February 21, 2009 at 10:55 AM

    cikgu poji,apa yg cikgo oyak dan bagi cth tu bole diterima.betul kalau org amek gamba adek kita dan sebarkan mmgla malu.dan org cina mmg bole bersekedudukan sebelum kawen.tapi barang diingkat siapakah ex bf eli?bukankah beliau seorang melayu muslim?jadi fikir2 kan lah walaupu kita ahli seumur hidup pas

     

Post a Comment